Afspraak maken

Via Mijn Dossier maakt u voor sommige poliklinieken zelf online een afspraak. Dit is nu nog niet op alle afdelingen mogelijk.

Hoe maakt u een afspraak in Mijn Dossier?

In deze animatievideo leggen we u uit hoe u online een afspraak maakt.

Deze video is niet beschikbaar omdat u onze video cookies niet heeft geaccepteerd.

U maakt online een afspraak via de volgende stappen:

  • U krijgt een e-mail of een melding van de app ‘Mijn Dossier Amsterdam UMC'.
  • Log in in Mijn Dossier. U ziet hier een melding dat u een afspraak kunt maken.
  • Klik op ‘Nu plannen'.
  • Kies een dag en tijd.
  • Controleer of alles klopt. Klopt het niet? Dan kunt u de afspraak bewerken.
  • Klopt alles? Klik op ‘Afspraak maken'.
  • Uw afspraak is gemaakt!

Een afspraak aanvragen

Als u online nog geen afspraak kunt maken, dan kunt u wel een afspraak met uw zorgverlener aanvragen. Dit kan alleen bij de polikliniek waar u al onder behandeling bent. Uw aanvraag komt terecht bij een medewerker van de polikliniek. Deze kijkt of en wanneer de afspraak ingepland kan worden. Wij houden zoveel mogelijk rekening met uw voorkeur voor dag en/of tijd.

Hoe weet ik wanneer mijn afspraak is?

U krijgt een afspraakbrief van ons met de datum, tijd en locatie van uw afspraak. Deze brief krijgt u digitaal of per post. Meer informatie over de afspraakbrief vindt u hier.

Let op: Amsterdam UMC heeft 2 locaties. Kijk goed of u op locatie AMC of op locatie VUmc moet zijn.

Hulp nodig?

Neem voor vragen over Mijn Dossier contact op met het Digipunt via telefoonnummer 020 444 33 36 (maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur) of stuur een e-mail naar digipunt@amsterdamumc.nl.

U mag ook altijd langskomen in de centrale hal van de polikliniek.